دانلود SolSuite Solitaire 2008 v8.1 - مجموعه 480 بازی کارتی کمیاب

SolSuite در واژه به معنای انقلاب، و در عمل نیز تحول عظیمی در بازی های موجود در بازار ایجاد كرد، SolSuite نرم افزار شماره 1 بازی های کارتی - Solitaire می باشد که تا به حال بیش از 12 میلیون بار از سایت های معروف نرم افزاری Cnet و Znet دانلود شده است كه نشان از كیفیت و جذابیت آن می باشد! SolSuite به تازگی نسخه ی 2008 خود را عرضه نموده كه شامل مجموعه ای از 480 بازی كارت با كیفیت بالا و در محیطی جذاب می باشد! بازی های موجود در این بسته نرم افزاری بازی های اصلی و حقیقی كارت بوده به طوری كه مشابه آن در بازی های دیگر یافت نمی شوند! از ویژگی های جالب و قابل توجه این بسته نرم افزاری ویراستار قدرتمند آن می باشد كه كاربر را قادر به اعمال ویرایشات مورد نظر خود در قوانین بازی ها می سازد.
برخی از بازی های این مجموعه عبارتند از: Spider, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Busy Aces, Canfield, Forty Thieves, Four Seasons, Carpet, Flower Garden, Rouge et Noir, Monte Carlo... and original solitaires that you cannot find elsewhere.

ویژگی های بازی SolSuite Solitaire 2008:
- راهنمایی جامع كاربر و آموزش حركات و دستورات اصولی در بازی ها
- امكان تغییر پس زمینه بازی و قرار دادن فایل مورد نظر شما با پسوند BMP در پس زمینه به علاوه امكان سفارشی سازی كارت ها و نوار ابزار بازی بصورت دلخواه
- امكان جستجوی سریع در بازی ها
- دارای مراحل نامحدود در استفاده از Undo و Redo! (بازگشت به حركات انجام شده قبلی)
- امكان Load, Save و ReStart بازی ها
- شامل افكت ها و جلوه های صوتی مختلف
- امكان انتخاب اتفاقی یک بازی از گروه های مختلف
- امكان تنظیم و تعیین سرعت كارت ها در بازی
- امكان انتخاب بازی های مورد علاقه شما از میان بازی های مختلف
- ارائه آمار و گزارش از امتیازات كاربر به صورت گرافیكی و نموداری! و امكان انتشار كلیه امتیازات فردی شما در سایت SolSuite 2008 و مقایسه آن ها با امتیازات دیگر كاربران SolSuite در سطح جهان!
- ایجاد كارت های جدید بصورت Wizard مرحله به مرحله به سلیقه كاربر (اندازه و شمایل  كارتها به سلیقه شما!)
- سازگار با ویندوز های: Windows 95/98/Me/NT/2000/XP Home/XP Pro/Vista
- و ...