loading...
تو گیم تکه
مهدی کیانی بازدید : 170 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Snowy Treasure Hunter v3 - بازی ماجراهای سگ برفی

Snowy Treasure Hunter بازی مهیج و جذابی است که در این بازی سگی به نام برفی که بسیار زبر و زرنگ است، خودش را همیشه در ماجراهای عجیب و غریبی وارد می‌كند و همواره با استفاده از هوش و ذكاوت ذاتی‌ اش همه را پشت سر گذاشته و به هدف خود دست پیدا می‌كند. این بار هم برفی مجبور است یك مسیر طولانی را در طول 85 مرحله طی كند تا به كمك شما قلعه ‌های مخفی، دهلیز‌ های تو در تو و غنایم و گنجینه‌ های پنهان شده را كشف كند، این بازی با گرافیك و انیمیشن فوق‌ العاده‌اش به همراه انواع جدیدی از موانع، معماها و دشمن ‌های پلید ریز و درشت، شما را مبهوت خود خواهد كرد. در مراحل بالاتر بازی سخت تر شده و سرعت عمل در بازی بالا می رود.

مهدی کیانی بازدید : 28 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Zuma Deluxe - بازی پرتاب توپ های رنگی

بازی زیبا و جالب Zuma Deluxe که از آن دست بازی هایی می باشد که پس از عرضه در سال های گذشته، تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی های آن دوران شد. آنچه در این بازی زیبا قابل توجه است سرعت عمل بالای شما برای انتخاب مسیر درست می باشد طوری که اگر با سرعت عمل و انتخاب مسیر مناسب جهت پرتاپ توپ های رنگی که در اختیارتان قرار گرفته براحتی قادر به اتمام هر مرحله از بازی می باشید ولی اگر کمی تامل و داشته یا توپ را به مسیر مناسب هدایت نکنید آنجاست که با پیشروی توپ ها و رسیدن به سیاه چاله کذایی فرصت شما به پایان رسیده و آن مرحله از بازی را دوباره باید تکرار نمایید. البته غیر از موارد بالا گرافیک مناسب بازی بعلاوه صدای جالب موجود در قسمت های مختلف بازی نیز از عوامل محبوبیت این بازی می باشد. البته این بازی دارای مراحل زیادی بوده و نیز در نوع انجام بازی نیز شما انتخاب هایی چند گانه داشته که بسته به مهارت خود می توانید مراحا حرفه بازی را دنبال کنید و به طور کلی این بازی یک بازی ساده جهت بازی نمودن و یک بازی بسیار سخت جهت ادامه و رسیدن به مراحال بالاتر می باشد.

مهدی کیانی بازدید : 48 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Lost Idol - بازی عروسک گمشده

بازی زیبای و فکری lost Idols، از آن دست بازی هایی می باشد که در حین بازی باید تمرکز بالایی داشت و با تفکر صحیح مسیر مناسب را جهت رسیدن به هدف پیدا نمود و در این راه باید موظب باشید به دره سقوط نکرده و در برخی از مراحل بازی اصطلاحا پل های پشت سر خود را براحتی خراب نکنید بعبارتی باید با انتخاب مسیر های مناسب کلیه امتیازات لازم را جمع آوری نموده تا وارد مرحله جدید شوید. این بازی جالب داری بیش از صد مرحله مختلف و جذاب می باشد که هر محله نسبت به مرحه قبلی دارای ریزه کاری ها و سبک خود می باشد که همین مراحل جالب کاربر را به ادامه بازی ترغیب می نماید.

مهدی کیانی بازدید : 66 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Crazy Chicken Jewel of Darkness - بازی جوجه دیوانه در عبور از راه های زیر زمینی

یکی دیگر از سری بازی های جوجه دیوانه با نام Crazy Chicken Jewel of Darkness که این بار این جوجه دوست داشتنی باید با عبور از راه های پر پیچ و خم زیرزمینی و گذر از تاریکی به جمع آوری امتیاز، جواهرات و کشتن دشمنان خود رفته و در هر محله پس از جمع آوری امتیازات لازم سراغ مرحله بعد برود. از نکات قابل ذکر این بازی اینکه در این بازی با جمع آوری بمب ها و استفاده از آنها برای باز کردن مسیر یا کشتن دشمنان در طول مسیر اشاره نمود همچنین این بازی نیاز به نصب نداشته و نیز بازی طوری طراحی شده که تقریبا برای تمامی سنین مناسب می باشد.

مهدی کیانی بازدید : 38 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 

 دانلود بازی بسیار زیبا و طنزآمیز فارسی بازی با کلمات

بازی توسط نرم افزار فلش تهیه شده و طراحی زیبایی دارد که در آن سعی شده از تصاویری منطبق با فرهنگ ایرانی استفاده شود به طوری که در صفحه اصلی بازی تصاویری از قالی ایرانی، سینی و سماور قلمکاری شده و نقاشی های مینیاتور اثر استاد فرشچیان به چشم می خورد.
پرسش های مطرح شده در زمینه های مختلفی مانند تاریخ ایران و جهان، خصوصیات جغرافیایی مناطق مختلف، ورزشهای گوناگون و اسامی دانشمندان و نام آوران ایران و جهان است اما تاکید بیشتری بر پرسشهای مطرح شده درباره ایران وجود دارد و این بازی در عین سرگرم کننده بودن برای افزایش دانش عمومی شما نیز بسیار مفید می باشد.
در گوشه سمت چپ صفحه یک شکلک به چشم می خورد که بر اساس پاسخ صحیح یا نادرست شما واکنشهای جالب و گاه طنز آمیزی انجام می دهد که خود بر جذابیت بازی می افزاید.
در هر مرتبه که شما از اول شروع به بازی کردن کنید پرسش ها تغییر می یابند و کمتر سوال تکراری به چشم می خورد. در پرسشهای 10 و 30 بازی ذخیره میشود و در پرسش 50 پایان می یابد که در صورت برنده شدن شما به گنج میرسید!
این بازی ممکن است برروی برخی از سیستم ها جملات فارسی را بهم ریخته نمایش دهد که امید است این نقیصه نیز در آینده نزدیک برطرف گردد.
نهایتا پیشنهاد میکنم این بازی بسیار جالب و مفید ایرانی را دانلود کنید.

مهدی کیانی بازدید : 50 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Boulder Dash Episode v3 - بازی داستان عبور از تخته سنگ ها

Boulder Dash Episode یک بازی جالب از سری بازی های Boulder Dash می باشد که در این بازی شما در حالیکه باید تمرکز زیادی داشته باشید باید سریع مسیر خود را انتخاب نمایید که مستلزم هوش بالا و کسب تجربه در هر مرحله از بازی می باشد. از نکات قابل ذکر در مورد این برنامه دشوارتر شدن بازی در هر مرحله نسبت به مرحله قبل است که در بعضی از مراحل در عین سادگی گاه به صرف چند ساعت وقت برای گذر کردن از آن می باشید. همچنین هر مرحله از بازی دارای رنگ زمینه متفاوت و همچنین موزیک های زمینه متفاوتی نسبت به مرحله قبل است. در هر مرحله از بازی شما باید تعدادی معینی الماس را جمع آوری نمایید که در راه جمع آوری باید مواظب تکه های سنگ و پروانه ها و... بوده و با کندن مسیر های خاص این کار را انجام دهید.

مهدی کیانی بازدید : 252 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Turtix v2 Rescue Adventures - بازی جذاب لاک پشت قهرمان

بازی بسیار زیبای لاك پشت قهرمان Turtix Rescue Adventures ساخت شركت bigfishgames میباشد كه شما در این بازی باید به یک لاک پشت قهرمان کمک کنید و آنرا در طول بازی راهنمایی نمایید تا بتواند بچه لاک پشتها را در طول ماموریت هایی که در بازی انجام می دهد از دست موجودات بد محفوظ نگه دارد. برای اینکار شما باید خوب فکر کنید و موانع و دام هایی که در سر راهش است را بردارید و جلوی کار دشمنانش را بگیرید. در طول بازی شما باید از چندین و چند مرحله عجیب و شگفت انگیز و پر از معما عبور کنید و در این حین بسته های جایزه و منابع نیرو برای خود جمع آوری نمایید.

مهدی کیانی بازدید : 125 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Svetlograd v1.0 - بازی در شهر اسوتلوگراد

Svetlograd ، بازی بسیار هیجان انگیز توپ های رنگی می باشد كه شما در هنگام بازی باید مزاحمین شهر را با اسلحه های جادوئی كه در هنگام بازی در اختیار شما قرار می گیرید را از میان ببرید. شما علاوه بر هیجانی كه در بازی به دست می آوردید می توانید با به دست آوردن گنج های مخفی در بازی، پول بدست آورده و فرمانروای به حق شهر باشکوه  Svetlograd شوید. شما می توانید با كمی دقت در انتخاب توپ رنگی و انتخاب درست در هنگام شلیک كردن به توپ های رنگی برنده مسابقه شوید.

مهدی کیانی بازدید : 59 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود SolSuite Solitaire 2008 v8.1 - مجموعه 480 بازی کارتی کمیاب

SolSuite در واژه به معنای انقلاب، و در عمل نیز تحول عظیمی در بازی های موجود در بازار ایجاد كرد، SolSuite نرم افزار شماره 1 بازی های کارتی - Solitaire می باشد که تا به حال بیش از 12 میلیون بار از سایت های معروف نرم افزاری Cnet و Znet دانلود شده است كه نشان از كیفیت و جذابیت آن می باشد! SolSuite به تازگی نسخه ی 2008 خود را عرضه نموده كه شامل مجموعه ای از 480 بازی كارت با كیفیت بالا و در محیطی جذاب می باشد! بازی های موجود در این بسته نرم افزاری بازی های اصلی و حقیقی كارت بوده به طوری كه مشابه آن در بازی های دیگر یافت نمی شوند! از ویژگی های جالب و قابل توجه این بسته نرم افزاری ویراستار قدرتمند آن می باشد كه كاربر را قادر به اعمال ویرایشات مورد نظر خود در قوانین بازی ها می سازد.
برخی از بازی های این مجموعه عبارتند از: Spider, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Busy Aces, Canfield, Forty Thieves, Four Seasons, Carpet, Flower Garden, Rouge et Noir, Monte Carlo... and original solitaires that you cannot find elsewhere.

مهدی کیانی بازدید : 44 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود 3D War Chess v1.1 - بازی شطرنج سه بعدی در میدان جنگ

3D War Chess 1.1 یك بازی شطرنج سه بعدی به صورت واقعی و جذاب است كه شما می توانید با كامپیوتر بازی کرده و قدرت خود را با آن محك بزنید. بازی شطرنج، یک بازی عالی فکری است که همه شما تقریبا با ساز و کار آن آشنا هستید. اما بازی که اینجا می بینید، یک بازی معمولی نیست. در اینجا با محیطی سه بعدی به همراه مهره هایی به صورت واقعی و در میدان جنگ روبرو هستید. وقتی یک مهره را حرکت می دهید آن مهره به صورت انیمیشنو به صورت کاملاً واقعی به سمت جایگاه مقصد حرکت خواهد کرد. وقتی مهره ای را می خواهید بزنید و از صحنه خارج کنید نبردی بین آنها شکل گرفته و مهره ای که باید بیرون رود شکست خورده و خارج می شود. جلوه های نبرد کاملاً سه بعدی محیط بازی را بسیار جذاب کرده است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت ما را چگونه ارزیابی کردید؟
    کدام یک از بازی های ما میپسندید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 326
  • بازدید کلی : 15,611