loading...
تو گیم تکه
مهدی کیانی بازدید : 47 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Crazy Chicken The Winged Pharaoh - بازی جوجه دیوانه

یکی دیگر ازسری بازی های جوجه دیوانه با نام Crazy Chicken The Winged Pharaoh که این بار این جوجه دوست داشتنی با ماجراجویی دیوانه وار در سرزمینی مرموز مصر با عبور از مسیرها و راه های پر پیچ و خم به جمع آوری امتیاز، جواهرات و کشتن دشمنان خود رفته و در هر محله پس از جمع آوری امتیازات لازم سراغ مرحله بعد برود و در آخر بر طبق مدارک افسانه های قدیمی در یک مقبره به 30 تخته خاک رس که در عمق کویر مخفی شده دست پیدا کند. این بازی سرگرم کننده شما را ساعت ها پای کامپیوتر خواهد نشاند.

مهدی کیانی بازدید : 42 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Desert Hawk - بازی جذاب پرتاب موشک هاوک

بازی پرهیجان و جذاب Desert Hawk که شما را سوار بر هلیکوپتر وارد یک میدان جنگ می کند. در این جنگ انواع تانک و هلیکوپترهای جنگی به طرف شما شلیک کرده و شما باید قبل از شلیک، آن ها را نابود سازید. در این بازی شما مختارید درجه سختی بازی و صوت و موزیک و روشنایی و ... را تنظیم نمایید. شما می توانید در این بازی با موس هواپیما را كنترل نمایید و با كلیك راست شلیك نمایید و با راست كلیك بمب های هواپیمای جنگی خود را هدایت کنید و موانع و دشمنان را از سر راه بر دارید. هر چه موانع بیشتری را از بین ببرید امتیاز بیشتری خواهید گرفت در ضمن از بین بردن هر دشمن امتیاز خاص خود را دارد.

مهدی کیانی بازدید : 47 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Chicken Invaders v3 Christmas Edition - بازی مرغ های مهاجم کریسمس

بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز نسخه کریسمس مرغ های مهاجم Chicken Invaders 3 Christmas Edition را از دست ندهید. بازی نسخه کریسمس مرغ های مهاجم از سری بازی های Chicken Invaders که با گرافیک و صداهای بازی هرکاربری را وادار می کنند تا بازی را ادامه دهند. در این بازی باید به پرنده های کوچک و یا همان جوجه مرغها که در آسمان در حال پرواز هستند حمله کنید و آنها را از بین ببرید و گوشت آنها را هم اگر بخورید امتیاز بیشتری خواهید گرفت این بازی بسیار محبوب كه در بین اجرام اسمانی شما را به جنگ جوجه مرغ های باهوش می برد با گرافیكی فوق العاده و جذابیتی دو چندان در این نسخه نظر هر كاربری را جلب خواهد كرد. در این بازی باید به پرنده های کوچک و یا همان جوجه مرغ ها که در آسمان در حال پرواز هستند حمله کنید و آنها را از بین ببرید و گوشت آنها را هم اگر بخورید امتیاز بیشتری خواهید گرفت در ورژن سوم این بازی گرافیك بازی بهبود یافته و به جذابیت های بازی در حین عملیات نیز افزوده شده است. مراحل بازی كمی مشكل تر از قبل به نظر می رسد و این خود به جذابیت آن افزوده است. همچنین هوش منصوعی بازی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و همچنین امكان بازی 4 نفره نیز در این نسخه می تواند قابلیتی منحصر به فرد به شمار رود. در مقایسه با قبل جوجه مرغ های كوچولو بسیار باهوش تر از قبل عمل می نمایند. كه این مورد سبب محبوبیت بیش از قبل آن نیز خواهد شد.  توصیه میكنم این بازی جذاب را از دست ندهید!

مهدی کیانی بازدید : 27 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Battle Castles - بازی جذاب دفاع از قلعه

بازى كوچك این هفته یك بازى سرگرم كننده به نام Battle Castles است. این بازى به سبك بازی هاى برج مدافع ساخته شده است. در هر مرحله از بازى، جزیره اى به تصویر كشیده می شود كه در آن یك قلعه نظامى ساخته شده است. این قلعه از سمت زمین، دریا و آسمان مورد حمله قرار می گیرد و شما نیز باید با استفاده از تنها سلاح خود كه توپ یا توپ هاى قلعه هستند، دشمنان را نابود كنید اما براى نابودى دشمنان، باید به چند نكته توجه داشته باشید. توپ ها به طور دید غیرمستقیم شلیك می كنند، یعنى گلوله ها مسیرى منحنى وار را تا برخورد با مهاجم پشت سر میگذارد. از همین رو شما باید مسیر حركت مهاجمین را تشخیص دهید و گلوله را طورى شلیك كنید كه به درستى به هدف برخورد كند. در مراحل اول، این كار بسیار آسان است، چرا كه دشمنان بسیار آرام حركت میكنند و خیلى آهسته به طرف قلعه گلوله شلیك میكنند اما در مراحل بالاتر، حفظ قلعه كار واقعا مشكلى خواهد بود. پس از هر مرحله، با توجه به امتیازى كه در همان مرحله به دست آورده اید، می توانید دیوار ها یا توپ هاى آسیب دیده قلعه را تعمیر كنید و یا یك توپ جدید به قلعه خود اضافه كنید. با بالا رفتن تعداد مهاجمین، انبوهى از گلوله ها به سمت قلعه شلیك می شود و اگر این تیرها به هدف بخورند، چیزى از قلعه باقى نخواهد ماند. براى جلوگیرى از این اتفاق، شما میتوانید گلوله ها را با یك گلوله خنثى كنید. براى این كار، نشانگر موس را به سرعت روى گلوله ببرید و روى آن كلیك كنید.

مهدی کیانی بازدید : 50 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Air Bandits - بازی هواپیماهای جنگی

با توجه به علاقه کاربران به بازی های رایانه ای و از جمله بازی های کم حجم و مهیج این بار بازی مهیج هواپیمائی جنگی بسیار قشنگی را با حجم کم به شما معرفی lمی کنیم با نام بازی Air Bandits که امکان یک پرواز دلنشین مجازی را در قالب كنترل هواپیمای جنگی را به شما می دهد.
شما می توانید در این بازی با موس هواپیما را كنترل نمایید و با كلیك راست شلیك نمایید و با راست كلیك بمب های هواپیمای جنگی خود را هدایت کنید و موانع و دشمنان را از سر راه بر دارید. هر چه موانع بیشتری را از بین ببرید امتیاز بیشتری خواهید گرفت. در مراحل بازی 6 دشمن وجود دارند که بازیگر در مدت زمانی نامحدود می تواند بازی را انجام داده و دشمنان را شکست دهد.
 این بازی در دارای 16 مرحله جدید طراحی شده است و انیمیشن زیبا و جذابی دارد. این بازی حالت مسابقه ای را داشته و خلاقیت بازیکنان را افزایش می دهد.

مهدی کیانی بازدید : 106 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Air Guard v1.15 - بازی زیبا و هیجان انگیز گارد هوایی

بازی زیبا و هیجان انگیز Air Guard همانطور که از تصاویر و نامش بر می آید یک بازی زیباست که در آن کاربر کنترل یک هواپیمای جنگی را برعهده دارد، در واقع این بازی در شما را به زمان جنگ جهانی دوم برده زمانی که آلمان ها یکه تازی می کردند که شما  که در این بازی در دو سبک بازی جنگ مستقیم و بازی در حالت که شما باید یکسری رشته عملیات را انجام داده و مرحله ای را به پایان برده و به مرحله بعدی پا بگذارید رتا انجام می دهید. از نکت بارز این بازی کنترل راحت هواپیما می باشد و نیز افکت های زیبای سه بعدی و موزیک و صدای حرفه ای بروی این بازی می باشد و همچنین شما قادرید رکورد خود را در سایت این بازی با اتصال به اینترنت ثبت کنید و با سایر رقبا در جهان که رکورد خود را ثبت کرده اند رقابت کنید.

مهدی کیانی بازدید : 51 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Action Ball v2 - بازی تخریب موانع با توپ

بازی زیبای و جذاب Action Ball، از آن دست بازی هایی می باشد که از آنجایی که در سبک های مختلف و بروی دستگاه های بازی و کامپیوتری مختلفی ارائه شده هر یک از ما در سبک های مختلفی شاید این بازی را تجربه کرده ایم سبک بازی طوری است که شما با هدایت توپ بازی باید موانع را تخریب نمود و در طول بازی جوایز و امکانات بسیار جالبی به شما داده می شود. از نکات بارز این باز گرافیک سه بعدی زیبای این بازی و مراحل مختلف و جوایز جالب در طول بازی می باشد که کاربر را به ادامه بازی تشویق می نماید همچنین این بازی جالب نیاز به نصب نداشته و پس از دریافت بازی براحتی قادر به انجام بازی می باشید.

مهدی کیانی بازدید : 48 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود 5sega game - بازی های خاطره انگیز سگا

بی شک بسیاری از ما دوران بسیار خوشی را با محصولاتی مانند آتاری، میکرو و اواخر بازی های سگا و .. داشته و هریک خاطرات خوشی از آن دوران و بازی های مربوط به آن داشته که هرگز قابل تکرار و بازگشت نمی باشد. نسخه قابل اجرا بروی کامپیوتر های شخصی این بازی ها نیز وجود داشته که تعدادی از آنها برای دانلود در اختیار کاربران محترم قرار گرفته امید است مورد توجه قرار شما عزیزان قرار گیرد.

مهدی کیانی بازدید : 33 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Pirates: The Legend of Black Buccaneer - بازی دزدان دریایی

Pirates: The Legend of Black Buccaneer بازی جدید و بسیار زیبای دیگری در ژانر بازی های دزدان دریایی با درون مایه ای بسیار خوفناک و مهیج است، داستان بازی در قرن شانزده ام میلادی در حال وقوع است و به خوبی حقایق مرتبط با آن دوران را در مورد داستان بازی بیان می کند. وجود معماهای جالب و سرگرم کننده، اکشن بسیار مهیج با شمشمیر بازی قوی علیه دشمنان و خلق زیبا و گرافیکی محیط سه بعدی و زیبای اطراف از ویژگی های این بازی رایانه ای است.
داستان بازی به این قرار است که ملوان جوان Francis Blade پس از گرفتار شدن در طوفانی سهمگین به ساحلی غریب پای می گذارد و در آنجا با جمجمه ای مخوف روبرو می شود و این آغاز مبارزات وی در جزیره علیه دزد دریایی سیاه و داستان های مرتبط با او تا پیدا کردن گنجینه نهایی و اسطوره ای دزدان دریایی در جزیره است! مطمئناً علاقمندان به بازی های نقش آفرینی و شمشیر بازی معما گونه از این بازی لذت خواهند برد. لازم به ذکر است که این بازی در سبک بازی های اکشن مخوفی همچون Resident Evil قرار گرفته است و علاقمندان به این سبک بازی ها از بازی Black Buccaneer نیز لذت خواهند برد

مهدی کیانی بازدید : 34 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Frog Invadrs - بازی مهاجمین قورباغه ای

بازی Frog Invadrs یک بازی Action و جدید می باشد که شما در این بازی سبکی جدیدی را تجربه می کنید، داستان بازی بدین شکل می باشد که یک نوع ماده توسط یک دانشمند در شهر حیوانات اختراع می شود و در اثر حادثه ای، این ماده به جوی آب ریخته شده و قورباغه هایی که در کنار دریاچه بودند از آب نوشیده و .... حال وظیفه شما به عنوان یک مامور پاک سازی و جلوگیری از شیوع این اپیدمی می باشد در هر مرحله ابزارهایی وجود دارد که موجب افزایش قدرت شما می شود. همچنین در هر مرحله بر تعداد و قدرت دشمنان افزوده می شود. شما باید مراحل را یکی پس از دیگری سپری کرده و با غول بازی مبارزه کنید و جنگل را از شر این موجودات خلاص کنید. بازی با نرم افزار Macromedia Flash 8.0 ساخته شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت ما را چگونه ارزیابی کردید؟
    کدام یک از بازی های ما میپسندید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 278
  • بازدید کلی : 15,563