loading...
تو گیم تکه
مهدی کیانی بازدید : 55 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.
هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید.

 

mario بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4

مهدی کیانی بازدید : 30 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Star Racing - بازی مسابقات رالی زیبا و مهیج فضایی

شاید در رالی های زیادی شرکت کرده باشید البته در دنیای بازی های رایانه ای نه دنیای واقعی که هریک به نوعی شما را سرگرم نموده است ولی این بار شما باید در فضای خارج از زمین و در مسیری های کاملا مهیج گام به مسابقات ماشین های فضایی نهاده و رالی فضایی را تجربه کنید.
بازی پرهیجان و جذاب Star Racing به صورت مسابقات رالی فضایی می باشد. شما در این بازی مدل سفینه و  تعداد رقبا و مسیر را انتخاب می کنید و مسابقه دارای محدودیت زمانی نیز می باشد. در حین مسابقه باید با تمرکز بالا پیچ و خم های مسیر را پشت سر گذاشته و مواظب باشید که با موانع موجود برخورد نکنید و همچنین در صورت هرگونه عدم تمرکز از پیست خارج و به سمت زمین پرتاپ می شوید. در بالای صفحه سرعت برای شما نمایش داده می شود. شما باید با سرعت دیوانه وار بر فراز ستاره ها با بقیه سفینه ها به رقابت پرداخته و در زمان تعیین شده به خط پایان راه پیدا کنید.

مهدی کیانی بازدید : 47 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Crazy Chicken The Winged Pharaoh - بازی جوجه دیوانه

یکی دیگر ازسری بازی های جوجه دیوانه با نام Crazy Chicken The Winged Pharaoh که این بار این جوجه دوست داشتنی با ماجراجویی دیوانه وار در سرزمینی مرموز مصر با عبور از مسیرها و راه های پر پیچ و خم به جمع آوری امتیاز، جواهرات و کشتن دشمنان خود رفته و در هر محله پس از جمع آوری امتیازات لازم سراغ مرحله بعد برود و در آخر بر طبق مدارک افسانه های قدیمی در یک مقبره به 30 تخته خاک رس که در عمق کویر مخفی شده دست پیدا کند. این بازی سرگرم کننده شما را ساعت ها پای کامپیوتر خواهد نشاند.

مهدی کیانی بازدید : 42 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Desert Hawk - بازی جذاب پرتاب موشک هاوک

بازی پرهیجان و جذاب Desert Hawk که شما را سوار بر هلیکوپتر وارد یک میدان جنگ می کند. در این جنگ انواع تانک و هلیکوپترهای جنگی به طرف شما شلیک کرده و شما باید قبل از شلیک، آن ها را نابود سازید. در این بازی شما مختارید درجه سختی بازی و صوت و موزیک و روشنایی و ... را تنظیم نمایید. شما می توانید در این بازی با موس هواپیما را كنترل نمایید و با كلیك راست شلیك نمایید و با راست كلیك بمب های هواپیمای جنگی خود را هدایت کنید و موانع و دشمنان را از سر راه بر دارید. هر چه موانع بیشتری را از بین ببرید امتیاز بیشتری خواهید گرفت در ضمن از بین بردن هر دشمن امتیاز خاص خود را دارد.

مهدی کیانی بازدید : 30 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Intense Racing v2 - بازی مسابقات سخت اتومبیل رانی

بازی پرهیجان و جذاب Intense Racing به صورت مسابقات رالی می باشد. در این مسابقات گروهی کوچکترین اشتباه و تصادفی شما را تا حد بسیار زیادی از مسابقه دور نموده و فاصله بین شما و رقبا را بسیار زیاد می نماید.شما در این بازی مدل ماشن رویایی خود و مسیر مسابقه را انتخاب می کنید. مسابقه در خیابان، صحرا، جنگل و ... برگزار می شود. از ویژگی های بارز این بازی پرداخت قوی گرافیک بازی و نیز جلوه های ویژه و صدا گذاری فوق حرفه ای این بازی و ماشین های فوق العاده حرفه ای و پرسرعت در کنار آزادی کامل کاربر در انتخاب نوع بازی و مسیرها و جاده های انجام مسابقه و ... همه و همه این نسخه از بازی را به یکی از مهیج ترین  بازی های اتومبیل رانی تبدیل کرده است.

مهدی کیانی بازدید : 48 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Chicken Invaders v3 Christmas Edition - بازی مرغ های مهاجم کریسمس

بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز نسخه کریسمس مرغ های مهاجم Chicken Invaders 3 Christmas Edition را از دست ندهید. بازی نسخه کریسمس مرغ های مهاجم از سری بازی های Chicken Invaders که با گرافیک و صداهای بازی هرکاربری را وادار می کنند تا بازی را ادامه دهند. در این بازی باید به پرنده های کوچک و یا همان جوجه مرغها که در آسمان در حال پرواز هستند حمله کنید و آنها را از بین ببرید و گوشت آنها را هم اگر بخورید امتیاز بیشتری خواهید گرفت این بازی بسیار محبوب كه در بین اجرام اسمانی شما را به جنگ جوجه مرغ های باهوش می برد با گرافیكی فوق العاده و جذابیتی دو چندان در این نسخه نظر هر كاربری را جلب خواهد كرد. در این بازی باید به پرنده های کوچک و یا همان جوجه مرغ ها که در آسمان در حال پرواز هستند حمله کنید و آنها را از بین ببرید و گوشت آنها را هم اگر بخورید امتیاز بیشتری خواهید گرفت در ورژن سوم این بازی گرافیك بازی بهبود یافته و به جذابیت های بازی در حین عملیات نیز افزوده شده است. مراحل بازی كمی مشكل تر از قبل به نظر می رسد و این خود به جذابیت آن افزوده است. همچنین هوش منصوعی بازی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و همچنین امكان بازی 4 نفره نیز در این نسخه می تواند قابلیتی منحصر به فرد به شمار رود. در مقایسه با قبل جوجه مرغ های كوچولو بسیار باهوش تر از قبل عمل می نمایند. كه این مورد سبب محبوبیت بیش از قبل آن نیز خواهد شد.  توصیه میكنم این بازی جذاب را از دست ندهید!

مهدی کیانی بازدید : 170 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Snowy Treasure Hunter v3 - بازی ماجراهای سگ برفی

Snowy Treasure Hunter بازی مهیج و جذابی است که در این بازی سگی به نام برفی که بسیار زبر و زرنگ است، خودش را همیشه در ماجراهای عجیب و غریبی وارد می‌كند و همواره با استفاده از هوش و ذكاوت ذاتی‌ اش همه را پشت سر گذاشته و به هدف خود دست پیدا می‌كند. این بار هم برفی مجبور است یك مسیر طولانی را در طول 85 مرحله طی كند تا به كمك شما قلعه ‌های مخفی، دهلیز‌ های تو در تو و غنایم و گنجینه‌ های پنهان شده را كشف كند، این بازی با گرافیك و انیمیشن فوق‌ العاده‌اش به همراه انواع جدیدی از موانع، معماها و دشمن ‌های پلید ریز و درشت، شما را مبهوت خود خواهد كرد. در مراحل بالاتر بازی سخت تر شده و سرعت عمل در بازی بالا می رود.

مهدی کیانی بازدید : 24 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود ATV Mudracer v1.0 - بازی زیبای موتورسواری

بازی ATV Mudracer یکی از جذاب ترین بازی ها در زمینه موتور سواری می باشد. این بازی به صورت تک نفره یا گروهی می باشد که در این مسابقات گروهی کوچکترین اشتباه و تصادفی شما را تا حد بسیار زیادی از مسابقه دور نموده و فاصله بین شما و رقبا را بسیار زیاد می نماید پس تمرکز و انجام تمرین های زیاد از جمله شرط های موفقیت شما می باشد و به صورت تک نفره شرایط پیست ها را بررسی نمایند و یا در مسابقات موتور سواری که خود باز چند نوع مختلف می باشد شرکت نمایند. در این بازی به صحنه های جالبی بر خواهید خورد كه شما را حیرت زده خواهد كرد. این بازی ذخیره مراحل بالاتر و یا همان سیوگیم را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از این كد ها می توانید خود را برنده و یا بازنده كنید. این بازی دارای تنظیمات موزیک، سرعت، ترمز، آینه عقب، تعداد محیط ها و ... می باشد.

مهدی کیانی بازدید : 28 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Battle Castles - بازی جذاب دفاع از قلعه

بازى كوچك این هفته یك بازى سرگرم كننده به نام Battle Castles است. این بازى به سبك بازی هاى برج مدافع ساخته شده است. در هر مرحله از بازى، جزیره اى به تصویر كشیده می شود كه در آن یك قلعه نظامى ساخته شده است. این قلعه از سمت زمین، دریا و آسمان مورد حمله قرار می گیرد و شما نیز باید با استفاده از تنها سلاح خود كه توپ یا توپ هاى قلعه هستند، دشمنان را نابود كنید اما براى نابودى دشمنان، باید به چند نكته توجه داشته باشید. توپ ها به طور دید غیرمستقیم شلیك می كنند، یعنى گلوله ها مسیرى منحنى وار را تا برخورد با مهاجم پشت سر میگذارد. از همین رو شما باید مسیر حركت مهاجمین را تشخیص دهید و گلوله را طورى شلیك كنید كه به درستى به هدف برخورد كند. در مراحل اول، این كار بسیار آسان است، چرا كه دشمنان بسیار آرام حركت میكنند و خیلى آهسته به طرف قلعه گلوله شلیك میكنند اما در مراحل بالاتر، حفظ قلعه كار واقعا مشكلى خواهد بود. پس از هر مرحله، با توجه به امتیازى كه در همان مرحله به دست آورده اید، می توانید دیوار ها یا توپ هاى آسیب دیده قلعه را تعمیر كنید و یا یك توپ جدید به قلعه خود اضافه كنید. با بالا رفتن تعداد مهاجمین، انبوهى از گلوله ها به سمت قلعه شلیك می شود و اگر این تیرها به هدف بخورند، چیزى از قلعه باقى نخواهد ماند. براى جلوگیرى از این اتفاق، شما میتوانید گلوله ها را با یك گلوله خنثى كنید. براى این كار، نشانگر موس را به سرعت روى گلوله ببرید و روى آن كلیك كنید.

مهدی کیانی بازدید : 30 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود CRASH v1.0.4 - نسخه فلش ایرانی بازی کراش

همانطور که می دانید یکی از برترین بازی های کنسول سونی 1 بازی معروف CRASH بود که نسخه های متفاوتی برایش ساخته شد و همچنین این کمپانی برای سری PS2 باز نسخه هایی رو ساخته به طوری که برای موبایل با فرمت جاوا این بازی ساخته شد و بسیار همه گیر شد هم اکنون این بازی برای نسخه فلش نیز توسط آقای محمد شباهنگ با همان فرم کلی نوشته و در چند مرحله ویرایش و ارتقاء یافته و در اختیار کاربران محترم قرار گرفته است.
در این بازی شما نقش کراش را ایفا می کنید و در هر مرحله باید تکه های ماسک اوکا اوکا راپیدا کرده و سپس تکه اصلی را بیابید تا بتوانید از مرحله توسط سکوی انتقال (یک سکوی سیاه رنگ) به مرحله بعد راه پیدا کنید در این میان می توانید امتیاز جمع آوری کرده و جادو هایی همانند افزایش سرعت افزایش پرش و ... دریافت کنید همچنین در این میان باید مواظب دشمنان باشید و برای نابودی آنها می توانید با پرش بر روی سرشان، دشمنان را نابود کنید در نهایت باید با دکتر نئو کرتیکس در مرحله آخر مبارزه کنید گرافیک کارتونی محیط شاد و جذاب و همچنین امکان ذخیره بازی و ادامه از هر جایی که باختید از قابلیتهای بارز این بازی به شمار می رود در کل به عنوان یک بازی فلش ایرانی با مضمونی کارتونی و شاد از همه نظر کامل می باشد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت ما را چگونه ارزیابی کردید؟
    کدام یک از بازی های ما میپسندید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 319
  • بازدید کلی : 15,604