loading...
تو گیم تکه
مهدی کیانی بازدید : 33 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Pirates: The Legend of Black Buccaneer - بازی دزدان دریایی

Pirates: The Legend of Black Buccaneer بازی جدید و بسیار زیبای دیگری در ژانر بازی های دزدان دریایی با درون مایه ای بسیار خوفناک و مهیج است، داستان بازی در قرن شانزده ام میلادی در حال وقوع است و به خوبی حقایق مرتبط با آن دوران را در مورد داستان بازی بیان می کند. وجود معماهای جالب و سرگرم کننده، اکشن بسیار مهیج با شمشمیر بازی قوی علیه دشمنان و خلق زیبا و گرافیکی محیط سه بعدی و زیبای اطراف از ویژگی های این بازی رایانه ای است.
داستان بازی به این قرار است که ملوان جوان Francis Blade پس از گرفتار شدن در طوفانی سهمگین به ساحلی غریب پای می گذارد و در آنجا با جمجمه ای مخوف روبرو می شود و این آغاز مبارزات وی در جزیره علیه دزد دریایی سیاه و داستان های مرتبط با او تا پیدا کردن گنجینه نهایی و اسطوره ای دزدان دریایی در جزیره است! مطمئناً علاقمندان به بازی های نقش آفرینی و شمشیر بازی معما گونه از این بازی لذت خواهند برد. لازم به ذکر است که این بازی در سبک بازی های اکشن مخوفی همچون Resident Evil قرار گرفته است و علاقمندان به این سبک بازی ها از بازی Black Buccaneer نیز لذت خواهند برد

مهدی کیانی بازدید : 37 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 

 دانلود بازی بسیار زیبا و طنزآمیز فارسی بازی با کلمات

بازی توسط نرم افزار فلش تهیه شده و طراحی زیبایی دارد که در آن سعی شده از تصاویری منطبق با فرهنگ ایرانی استفاده شود به طوری که در صفحه اصلی بازی تصاویری از قالی ایرانی، سینی و سماور قلمکاری شده و نقاشی های مینیاتور اثر استاد فرشچیان به چشم می خورد.
پرسش های مطرح شده در زمینه های مختلفی مانند تاریخ ایران و جهان، خصوصیات جغرافیایی مناطق مختلف، ورزشهای گوناگون و اسامی دانشمندان و نام آوران ایران و جهان است اما تاکید بیشتری بر پرسشهای مطرح شده درباره ایران وجود دارد و این بازی در عین سرگرم کننده بودن برای افزایش دانش عمومی شما نیز بسیار مفید می باشد.
در گوشه سمت چپ صفحه یک شکلک به چشم می خورد که بر اساس پاسخ صحیح یا نادرست شما واکنشهای جالب و گاه طنز آمیزی انجام می دهد که خود بر جذابیت بازی می افزاید.
در هر مرتبه که شما از اول شروع به بازی کردن کنید پرسش ها تغییر می یابند و کمتر سوال تکراری به چشم می خورد. در پرسشهای 10 و 30 بازی ذخیره میشود و در پرسش 50 پایان می یابد که در صورت برنده شدن شما به گنج میرسید!
این بازی ممکن است برروی برخی از سیستم ها جملات فارسی را بهم ریخته نمایش دهد که امید است این نقیصه نیز در آینده نزدیک برطرف گردد.
نهایتا پیشنهاد میکنم این بازی بسیار جالب و مفید ایرانی را دانلود کنید.

مهدی کیانی بازدید : 49 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Boulder Dash Episode v3 - بازی داستان عبور از تخته سنگ ها

Boulder Dash Episode یک بازی جالب از سری بازی های Boulder Dash می باشد که در این بازی شما در حالیکه باید تمرکز زیادی داشته باشید باید سریع مسیر خود را انتخاب نمایید که مستلزم هوش بالا و کسب تجربه در هر مرحله از بازی می باشد. از نکات قابل ذکر در مورد این برنامه دشوارتر شدن بازی در هر مرحله نسبت به مرحله قبل است که در بعضی از مراحل در عین سادگی گاه به صرف چند ساعت وقت برای گذر کردن از آن می باشید. همچنین هر مرحله از بازی دارای رنگ زمینه متفاوت و همچنین موزیک های زمینه متفاوتی نسبت به مرحله قبل است. در هر مرحله از بازی شما باید تعدادی معینی الماس را جمع آوری نمایید که در راه جمع آوری باید مواظب تکه های سنگ و پروانه ها و... بوده و با کندن مسیر های خاص این کار را انجام دهید.

مهدی کیانی بازدید : 251 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Turtix v2 Rescue Adventures - بازی جذاب لاک پشت قهرمان

بازی بسیار زیبای لاك پشت قهرمان Turtix Rescue Adventures ساخت شركت bigfishgames میباشد كه شما در این بازی باید به یک لاک پشت قهرمان کمک کنید و آنرا در طول بازی راهنمایی نمایید تا بتواند بچه لاک پشتها را در طول ماموریت هایی که در بازی انجام می دهد از دست موجودات بد محفوظ نگه دارد. برای اینکار شما باید خوب فکر کنید و موانع و دام هایی که در سر راهش است را بردارید و جلوی کار دشمنانش را بگیرید. در طول بازی شما باید از چندین و چند مرحله عجیب و شگفت انگیز و پر از معما عبور کنید و در این حین بسته های جایزه و منابع نیرو برای خود جمع آوری نمایید.

مهدی کیانی بازدید : 34 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Frog Invadrs - بازی مهاجمین قورباغه ای

بازی Frog Invadrs یک بازی Action و جدید می باشد که شما در این بازی سبکی جدیدی را تجربه می کنید، داستان بازی بدین شکل می باشد که یک نوع ماده توسط یک دانشمند در شهر حیوانات اختراع می شود و در اثر حادثه ای، این ماده به جوی آب ریخته شده و قورباغه هایی که در کنار دریاچه بودند از آب نوشیده و .... حال وظیفه شما به عنوان یک مامور پاک سازی و جلوگیری از شیوع این اپیدمی می باشد در هر مرحله ابزارهایی وجود دارد که موجب افزایش قدرت شما می شود. همچنین در هر مرحله بر تعداد و قدرت دشمنان افزوده می شود. شما باید مراحل را یکی پس از دیگری سپری کرده و با غول بازی مبارزه کنید و جنگل را از شر این موجودات خلاص کنید. بازی با نرم افزار Macromedia Flash 8.0 ساخته شده است.

مهدی کیانی بازدید : 124 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Svetlograd v1.0 - بازی در شهر اسوتلوگراد

Svetlograd ، بازی بسیار هیجان انگیز توپ های رنگی می باشد كه شما در هنگام بازی باید مزاحمین شهر را با اسلحه های جادوئی كه در هنگام بازی در اختیار شما قرار می گیرید را از میان ببرید. شما علاوه بر هیجانی كه در بازی به دست می آوردید می توانید با به دست آوردن گنج های مخفی در بازی، پول بدست آورده و فرمانروای به حق شهر باشکوه  Svetlograd شوید. شما می توانید با كمی دقت در انتخاب توپ رنگی و انتخاب درست در هنگام شلیک كردن به توپ های رنگی برنده مسابقه شوید.

مهدی کیانی بازدید : 58 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود SolSuite Solitaire 2008 v8.1 - مجموعه 480 بازی کارتی کمیاب

SolSuite در واژه به معنای انقلاب، و در عمل نیز تحول عظیمی در بازی های موجود در بازار ایجاد كرد، SolSuite نرم افزار شماره 1 بازی های کارتی - Solitaire می باشد که تا به حال بیش از 12 میلیون بار از سایت های معروف نرم افزاری Cnet و Znet دانلود شده است كه نشان از كیفیت و جذابیت آن می باشد! SolSuite به تازگی نسخه ی 2008 خود را عرضه نموده كه شامل مجموعه ای از 480 بازی كارت با كیفیت بالا و در محیطی جذاب می باشد! بازی های موجود در این بسته نرم افزاری بازی های اصلی و حقیقی كارت بوده به طوری كه مشابه آن در بازی های دیگر یافت نمی شوند! از ویژگی های جالب و قابل توجه این بسته نرم افزاری ویراستار قدرتمند آن می باشد كه كاربر را قادر به اعمال ویرایشات مورد نظر خود در قوانین بازی ها می سازد.
برخی از بازی های این مجموعه عبارتند از: Spider, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Busy Aces, Canfield, Forty Thieves, Four Seasons, Carpet, Flower Garden, Rouge et Noir, Monte Carlo... and original solitaires that you cannot find elsewhere.

مهدی کیانی بازدید : 43 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود 3D War Chess v1.1 - بازی شطرنج سه بعدی در میدان جنگ

3D War Chess 1.1 یك بازی شطرنج سه بعدی به صورت واقعی و جذاب است كه شما می توانید با كامپیوتر بازی کرده و قدرت خود را با آن محك بزنید. بازی شطرنج، یک بازی عالی فکری است که همه شما تقریبا با ساز و کار آن آشنا هستید. اما بازی که اینجا می بینید، یک بازی معمولی نیست. در اینجا با محیطی سه بعدی به همراه مهره هایی به صورت واقعی و در میدان جنگ روبرو هستید. وقتی یک مهره را حرکت می دهید آن مهره به صورت انیمیشنو به صورت کاملاً واقعی به سمت جایگاه مقصد حرکت خواهد کرد. وقتی مهره ای را می خواهید بزنید و از صحنه خارج کنید نبردی بین آنها شکل گرفته و مهره ای که باید بیرون رود شکست خورده و خارج می شود. جلوه های نبرد کاملاً سه بعدی محیط بازی را بسیار جذاب کرده است.

مهدی کیانی بازدید : 57 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Azangara v1.35 - بازی به دنبال کلید در سرزمین Azangara

Azangara یک سرزمین بسیار دور است که هیچ کس در مورد گنجینه ها، اسرار، خطرات و مکان های مخفی آن چیزی نمی داند. تنها افسانه هایی از آن به ما رسیده است ...
شما باید قهرمان بازی را از میان قلعه های تاریخی پر پیچ و خم و خطرناک جلو ببرید ، گنجینه ها را پیدا کنید و از گرفتن جایزه های هیجان انگیز لذت ببرید.
راه پر از ماجرا ها و خطرات فراوان است: عبور از دشت ها، پل ها، دالان ها، زندان ها و ... . پشت هر در خطری در کمین است ...
خوشبختانه قهرمان شما بسیار شجاع و ماهر است. او خیلی سریع حرکت کرده و از روی موانع می پرد. کلید هایی برای عبور در نظر گرفته شده که در صورت موفقیت در هر مرحله به شما داده می شود. دالان های تاریک را می توانید با چراغ قوه روشن کنید. سلاح هایی درنظر گرفته شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای اطمینان از درستی راه ها ابتدا از راه های میان بری که وجود دارد استفاده کنید. باید به دنبال اسرار، ارواح و خانه های تاریک باشید و در پایان با جمع آوری گنجینه ها بالاترین امتیاز بازی را به دست آورید.
بازی دارای 7 مرحله کامل می باشد. هر مرحله شرایط خاص خودش را دارد، موزیک و انیمیشن خاص خود آن مرحله. مرحله به مرحله بر حجم امتیاز ها و پیچیدگی و هیجان بازی اضافه می شود. قادر خواهید بود از هر جا بازی را قطع و به قلعه (مرحله) بعدی بروید. پاداش هر مرحله بعد از اتمام آن مرحله به شما داده می شود.

مهدی کیانی بازدید : 75 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود The Treasures Of Montezuma - بازی سرگرم کننده گنج های Montezuma

در این بازی زیبا با کنار هم چیدن اشکال هم شکل در مدت زمان محدود و جمع آوری جواهرات، در هر مرحله از بازی نمادهای سحرآمیز قدیمی را فعال می نمایید. این نمادهای سحر آمیز در طول مراحل بعدی بازی قدرت جادویی خود را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین بعد از جمع آوری امتیازات لازم به شما جوایزی نیز در طول بازی داده می شود. از ویژگی های خیره کننده این بازی افکت های تصویری زیبا همراه با موسیقی هیجان آنگیز آن در هنگام جمع آوری جواهرات می باشد که کاربر را تشویق به ادامه بازی می نماید. ویژگی جالب دیگر ابن بازی گرافیک بالا و بسیار زیبای این بازی در کنار حجم نسبتاً کم می باشد و در یک کلام می توان این گونه بیان نمود که شما در حین بازی سفری خیال انگیز و رویایی به کوهها و سرزمین های ناشناخته مکزیک داشته و خانم دکتر Emily Jones را در اکتشافات تاریخی و کشف اسرار ناشناخته این منطقه زیبا همراهی می کنید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت ما را چگونه ارزیابی کردید؟
    کدام یک از بازی های ما میپسندید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 256
  • بازدید کلی : 15,541